Straight Lines Fans
We'd appreciate it if you could log in when browsing the forum.
If you don't want to, don't. Just makes it easier for us to control browsing.

Kids In Glass Houses.

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

Kids In Glass Houses.

Post  Aimee on January 13th 2009, 1:03 pm

<3<3<3<3<3<3<3

I ACTUALLY LOVE THEM ALL SO MUCH LIKE AH
avatar
Aimee
Admin
Admin

Posts : 29
Join date : 2009-01-11
Age : 25
Location : Leicestershire

http://www.myspace.com/saidmikemidlands

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Cheri on January 13th 2009, 1:08 pm

Will you stop being so hyperactive?

Yes, they are wonderful! lol
avatar
Cheri
Admin
Admin

Posts : 184
Join date : 2009-01-11
Age : 26
Location : Leicestershire

http://www.myspace.com/saidmikemidlands

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Aimee on January 13th 2009, 1:12 pm

I can't help it.

I was trying to decide earlier, which song I preferred, Dance All Night or Easy Tiger.

I still haven't decided. =[

But. Joel!<3
avatar
Aimee
Admin
Admin

Posts : 29
Join date : 2009-01-11
Age : 25
Location : Leicestershire

http://www.myspace.com/saidmikemidlands

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  laruso_lost on January 13th 2009, 1:56 pm

one of a few bands i hope to see this year as i've liked them for about 21/2 - 3 years and never seen them
avatar
laruso_lost
Sister Mary
Sister Mary

Posts : 40
Join date : 2009-01-11
Age : 27
Location : sunderland/penrith

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Cheri on January 13th 2009, 2:25 pm

I saw them at Download Festival last year, even though I wasn't supposed to =/

lol

I love them very much <3
avatar
Cheri
Admin
Admin

Posts : 184
Join date : 2009-01-11
Age : 26
Location : Leicestershire

http://www.myspace.com/saidmikemidlands

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  laruso_lost on January 13th 2009, 2:32 pm

my mate went to download and waited in line for ages to get me their autographs,
only for me to tell her that i had a signed copy of E-pocalypse!
woops!
avatar
laruso_lost
Sister Mary
Sister Mary

Posts : 40
Join date : 2009-01-11
Age : 27
Location : sunderland/penrith

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Mel on January 14th 2009, 2:21 am

surprise, surprise, mel loves them, too Very Happy
seen them only twice so far (plus one time where i heard them live lol and they are awesome! a bit out of it altogether but still lovely XD
and i love the fact smart casual was out on my birthday haha
actually they were in tv over here sunday night. they did a show in cologne which was recorded and shown. if that online recorder i used worked i should have a copy of the gig by the weekend *crosses fingers*
oh and it was aled's birthday yesterday Wink

laruso_lost wrote:my mate went to download and waited in line for ages to get me their autographs,
only for me to tell her that i had a signed copy of E-pocalypse!
woops!

me too Very Happy the signed copy of e-pocalypse i mean Wink
never had to wait in line for signatures, just attacked the lads when they were hanging out after the shows haha (and got my smart casual signed, too XD *shows off* Wink )
avatar
Mel
Let Yourself Go
Let Yourself Go

Posts : 113
Join date : 2009-01-13
Age : 30
Location : Munich, Germany

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Cheri on January 14th 2009, 2:51 am

Haha!

I really wanna meet KIGH =[

I've met TBO more than once but I keep forgetting to get stuff signed.

Sean, Matt and Bob signed my Story Of The Year ticket =/ lol




I've got Bowling For Soup, Within Temptation, Aiden, Avenged Sevenfold, Ian Watkins (but thats cause I got made in hell stuff. didnt meet him Sad )

From queing at download.



NEED KIDS!
avatar
Cheri
Admin
Admin

Posts : 184
Join date : 2009-01-11
Age : 26
Location : Leicestershire

http://www.myspace.com/saidmikemidlands

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Mel on January 14th 2009, 2:58 am

got kids. twice.
joel three times even *leers @ shoes* Very Happy
it's harder to meet them in the uk i guess for they are much more known over there. when they were here in november they would just run around after the show to get a drink and chat to people for hours.
i really like that.
it's the same with tbo and a!a! Very Happy
without sounding like i wanna show off or anything (because i don't wanna Smile ) snoz already knows my face and so do at least 3/4 of a!a! (not too sure about will lol) just because i talked to them for a while.
speaking of aa, i saw aled, iain and philip at their show in Cardiff just before christmas Smile aled was a wee bit tipsy haha

edit: if you count e-pokalypse i got them four (joel five) times even... but i won that ep so it came signed already... so it doesnt really count right?
avatar
Mel
Let Yourself Go
Let Yourself Go

Posts : 113
Join date : 2009-01-13
Age : 30
Location : Munich, Germany

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Cheri on January 14th 2009, 3:00 am

haha!

yes, i heard that aled was bladdered too.
and at Give It A Name.
hehe



Rhys knows my name, just don't think he knows my face. I know that sounds weird lol.
avatar
Cheri
Admin
Admin

Posts : 184
Join date : 2009-01-11
Age : 26
Location : Leicestershire

http://www.myspace.com/saidmikemidlands

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Mel on January 14th 2009, 3:11 am

gosh aled... rockstar life eh? lol
and no, that doesn't sound weird. it sounds like rhys actually.
we all know as hot as he is, he's a bit dumb, too XD
well i guess for tbo they all realize they've met me before as soon as i take my welsh flag out lol
avatar
Mel
Let Yourself Go
Let Yourself Go

Posts : 113
Join date : 2009-01-13
Age : 30
Location : Munich, Germany

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Cheri on January 14th 2009, 3:15 am

Ahahaha.

That reminds me of download.

I got a welsh flag and wrote 'PROPHETS!!!' in big letters across it.
avatar
Cheri
Admin
Admin

Posts : 184
Join date : 2009-01-11
Age : 26
Location : Leicestershire

http://www.myspace.com/saidmikemidlands

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Mel on January 14th 2009, 3:27 am

mine is larger than me which tends to get a bit problematic sometimes lol and i let all the welshies sign it and take photos of them with it Smile
avatar
Mel
Let Yourself Go
Let Yourself Go

Posts : 113
Join date : 2009-01-13
Age : 30
Location : Munich, Germany

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Cheri on January 14th 2009, 4:02 am

Thats why i bought my flag.

BFMV were doing a signing so i wanted them to sign my welsh flag


but the queue was 3 hours long =[
avatar
Cheri
Admin
Admin

Posts : 184
Join date : 2009-01-11
Age : 26
Location : Leicestershire

http://www.myspace.com/saidmikemidlands

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Mel on January 14th 2009, 4:39 am

hours?! Shocked
no band would get me to queue this long just for a signature!
avatar
Mel
Let Yourself Go
Let Yourself Go

Posts : 113
Join date : 2009-01-13
Age : 30
Location : Munich, Germany

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  laruso_lost on January 14th 2009, 5:05 am

its still like that with a!a! whenever i've seen them, they'll always chat to you (unless security come along and try and chuck everybody out inc some of the band!)
not so much like that with tbo anymore, just cos its a bit harder tos meet them in the first place....
i hope we are counting winning the ep signed in shiny gold pen cos that's what mine is lol
oh and I just thought I have met Iain but not when he was in KIGH Smile


and I think I've seen pictures of the welsh flag on myspace somewhere.....
avatar
laruso_lost
Sister Mary
Sister Mary

Posts : 40
Join date : 2009-01-11
Age : 27
Location : sunderland/penrith

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Mel on January 14th 2009, 5:21 am

yeah right and sometimes when they get chucked out with you they don't even bother and just keep on fucking talking lol
awesome lads <3

haha yeah mine is with gold pen too. thats why i thought it would be nice to get the album signed with a silver pen Wink just so it matches nicely

ah tell me... you've seen dopamine live eh? i wish i did, too. i had the chance once and i don't even know why i didn't take it... well okay i do... fucking lostprophets Razz

you might have seen the flag on myspace. it has gotten a bit famous ever since taste of chaos... which is kinda spooky... cause well... it's A FLAG! lol
avatar
Mel
Let Yourself Go
Let Yourself Go

Posts : 113
Join date : 2009-01-13
Age : 30
Location : Munich, Germany

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  laruso_lost on January 14th 2009, 5:29 am

Mel wrote:yeah right and sometimes when they get chucked out with you they don't even bother and just keep on fucking talking lol
awesome lads <3

haha yeah mine is with gold pen too. thats why i thought it would be nice to get the album signed with a silver pen Wink just so it matches nicely

ah tell me... you've seen dopamine live eh? i wish i did, too. i had the chance once and i don't even know why i didn't take it... well okay i do... fucking lostprophets Razz

you might have seen the flag on myspace. it has gotten a bit famous ever since taste of chaos... which is kinda spooky... cause well... it's A FLAG! lol

yeah i have seen dopamine live on many a occasion, which is good going for me considering when they were on the road most of the time I lived in cumbria (where very few bands even acknowledge nevermind visit on about three + times!)
lol at the flag I definitely think I've seen it now a pic with all of a!a!??
ok i'm going to stop writing this being the KIgh thread and me talking about any band which isnt them!
avatar
laruso_lost
Sister Mary
Sister Mary

Posts : 40
Join date : 2009-01-11
Age : 27
Location : sunderland/penrith

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Mel on January 14th 2009, 5:44 am

avatar
Mel
Let Yourself Go
Let Yourself Go

Posts : 113
Join date : 2009-01-13
Age : 30
Location : Munich, Germany

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Cheri on January 14th 2009, 9:09 am

omg i just realised who you are.
lol


you've posted so many videos on youtube mel!
lol



i'll make an offtopic category now. x
avatar
Cheri
Admin
Admin

Posts : 184
Join date : 2009-01-11
Age : 26
Location : Leicestershire

http://www.myspace.com/saidmikemidlands

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Mel on January 15th 2009, 4:42 am

uhm... you realized who i am? am i famous or something??
yeah i kinda spammed youtube with my shitty concert videos with crappy sound lol
avatar
Mel
Let Yourself Go
Let Yourself Go

Posts : 113
Join date : 2009-01-13
Age : 30
Location : Munich, Germany

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Cheri on January 15th 2009, 10:44 am

Haha.

Most of your vids are in my favourites lol
avatar
Cheri
Admin
Admin

Posts : 184
Join date : 2009-01-11
Age : 26
Location : Leicestershire

http://www.myspace.com/saidmikemidlands

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Mel on January 16th 2009, 2:26 am

Shocked really?
that makes me feel honoured, thanks! Very Happy

kigh are supporting fall out boy in the uk. i hope thats the same for germany cause then i'll defo go to their show! Very Happy
avatar
Mel
Let Yourself Go
Let Yourself Go

Posts : 113
Join date : 2009-01-13
Age : 30
Location : Munich, Germany

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Cheri on January 16th 2009, 7:15 am

i must just go for that.

Metro Station are support FOB in america =[
avatar
Cheri
Admin
Admin

Posts : 184
Join date : 2009-01-11
Age : 26
Location : Leicestershire

http://www.myspace.com/saidmikemidlands

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Aimee on January 17th 2009, 11:50 am

Metro Station are supporting Boys Like Girls over here.

I SO WANT TO MEET KIGH.

I saw them by accident too.

I saw them support Paramore, and I had no idea they were cause it hadn't been advertised.

Saw them at download too.

Me and Cheri were stood there, dancing and singing along, eating chips, screaminf death threats at people. :')

THEY NEARLY HIT PHLILIP WITH A BOTTLE.!!!!
:'( Evil or Very Mad


Yes, I call Phil- Phlilip. Because it is cute, like him. =]
avatar
Aimee
Admin
Admin

Posts : 29
Join date : 2009-01-11
Age : 25
Location : Leicestershire

http://www.myspace.com/saidmikemidlands

Back to top Go down

Re: Kids In Glass Houses.

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum